رسیدن به سلامتی جسمی با قدرت آلفا

رسیدن به سلامتی جسمی با قدرت آلفا

  • بدن انسان به طور طبیعی می تواند خود را بهبود ببخشد ولی از آنجا که افراد مدام درگیر نگرانی ، استرس و افکار منفی هستند ، در کارکرد طبیعی بدنشان اختلال ایجاد می کنند. در این مقاله  درباره راهکار های رسیدن به سلامتی جسمی با استفاده از قدرت آلفا  توضیحاتی ارائه داده ایم ،با ما همراه باشید .

     

    بدن در حالت آلفا به سلامتی جسمی می رسد !

    از آنجایی که در حالت آلفا بدن در آرامش قرار می گیرد، افرادی که تمرینات مربوط به آلفا را انجام می دهند بدن خود را در مسیر بهبودی قرار می دهند .وقتی فرد در حالت آلفا قرار می گیرید میتواند با انجام تمرینات به آرامش عمیق برسد و مغز خود را طوری برنامه ریزی کند که بر حسب همان کارکرد طبیعی هرگونه بیماری را درمان کند.

    افرادی که تمرینات مربوط به الفا را مدام انجام می دهند مغز خود را به گونه ای برنامه ریزی میکنند که به طور خودکار بدن را در مقابل هر نوع استرس و نگرانی ایمن می کند و همچنین موجب انعطاف بیشتر فرد در مقابل شرایط پرتنش زندگی می شود.

    افراد می توانند در حالت آلفا با تصاویر مثبتی که می سازند بدن خود را همچون ارتشی سازند که هر نوع بیماری را در ابتدا خاموش کند. اگر تمایل دارید با قدرت آلفا بیشتر آشنا شوید، می توانید به بخش آلفای ذهنی مراجعه کنید .

     

    نکته : وقتی فرد به طور مرتب تمرینات مربوط به آلفا را انجام می دهد و بدن را در سلامتی کامل تصور می کند در واقع بدن را در مقابل هر نوع بیماری ایمن می کند.

     

    مطالعه کنید   چطور آرامش درون داشته باشیم ؟

    بدن ما در حالت آلفا به سلامتی جسمی می رسد !

     

    درمان با ذهن یا بیماری با ذهن ؟

    انسان هم توانایی شفا بخشی خود را دارد و هم توانایی مریض کردن خود. ولی متاسفانه اکثر افراد از توانایی مریض کردن بیشتر از توانایی شفابخشی خود استفاده می کنند.

    به طور مثال نفرت و خشم باعث ایجاد سرطان در بدن می شود یا ترس، علت ایجاد زخم معده در بدن است همچنین احساس گناه باعث ایجاد دردهای عضلانی و سردرد در بدن می شود . افکار منفی باعث بالا رفتن فرکانس ذهنی می شود و وقتی یاد بگیریم که در سطح آلفا چطور این فرکانس را پایین بیاوریم اجازه نخواهیم داد که این بیماری ها در بدن ما رخنه کنند.

     

    افکار منفی ؛ عامل ابتلا به انواع بیماری

    هر بیماری در واقع نشان دهنده یک مشکل فکری در ذهن ما است و وقتی شخص صرفا با داروهای شیمیایی این بیماری رو سرکوب می کند این بیماری به شکل دیگری خودش را نشان می دهد؛ در نتیجه ابتدا باید آن مشکل فکری را رفع کنید.

    افکار و تصاویر ذهنی منفی عامل ابتلا به انواع بیماری در افراد است و افرادی که دید مثبت به زندگی و اتفاقات اطراف خود دارند کمتر دچار امراض می شوند.استرس و اضطراب کارکرد مغز را مختل می کند و اگر فرد مدت زمان زیادی تحت تاثیر استرس و اضطراب باشد این اختلال بر بدن غلبه کرده و فرد را دچار امراض جسمی و روحی خواهد کرد و اگر سلطه استرس بر فرد دائمی شود به مرور احساسات  و تفکر مثبت در وی کاهش و توانایی خلق و آفرینندگی در فرد از بین خواهد رفت.

    درمان با ذهن ؟ یا بیماری با ذهن ؟

     

    رسیدن به سلامتی جسمی با تمرین قدرت آلفا

    با انجام تمرین های آلفای ذهنی،  فرد بدن خود را  به طور خودکار در برابر وقایع استرس زا و نگران کننده ایمن خواهد ساخت . و وقتی در حالت الفا شخص خود را فردی سالم و شاداب می بیند، همان تصویر را در عمل ایجاد کرده و با دید مثبت و انعطاف بیشتری با وقایع استرس زا برخود خواهد کرد. در نتیجه تاثیر استرس بر فرد کم می شود و حتی وقتی دچار بیماری می شود آرامش داشتن و خوشبین بودن به درمان پزشکی می تواند در بازیابی سلامتی بسیار موثر باشد.

    مطالعه کنید   تاثیر شگفت انگیز دنیای مطلوب بر روابط

     

    وقتی یک عامل درونی مثل استرس ، افکار منفی ، تصاویر ذهنی نادرست باعث به وجود آمدن یک بیماری در بدن می شود هرگز دنبال یه عامل بیرونی برای درمان آن نباشید ، آرامش و افکار مثبت موجب بازیابی تعادل کارکرد بدن می شود.

     

    رسیدن به سلامتی جسمی با تمرین قدرت آلفا

     

     

    چرا قدرت آلفا شفابخش است ؟

    همانطور که قبلا اشاره کردیم سلامتی جسمی با قدرت آلفا  امکان پذیر است و دلیل علمی آن را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد . در سطح آلفا، توانایی نیمکره راست مغز چند برابر می شود و از آنجا که نیمکره راست  پایگاه افکار و احساسات است در نتیجه  هر چیزی را که با این نیمکره تخیل می کنید به واقعیت تبدیل خواهد شد و همینطور انرژی را به سمت بهبودی و سلامتی بدن سوق خواهد داد.

    زمانی که فرکانس ذهنی بالا می رود (یعنی حدود 40 هرتز ) ، بدن  مستعد بیماریهای صعب العلاج می شود و زمانی که ما بتوانیم این فرکانس ذهنی را در سطح آلفا پایین بیاوریم (یعنی حدود 8 تا 13 هرتز ) ،ذهن شروع به ارائه دستورهای درست و مثبت می کند ؛ در نتیجه بدن شروع به ترمیم خودش می کند 

    مطالعه کنید   چگونه عزت نفس خود را افزایش دهیم

    اگر فرد در حالت آلفا باشد و تلقینات مثبت انجام دهد انرژی بیشتری را جهت تحقق آن تلقینات وارد عمل خواهد کرد.در سطح آلفا فرد با داشتن باور و انتظار مثبت مشکل یا بیماری مورد نظر را مجسم می کند و همینطور تلاش می کند با انرژی بدن آن مشکل را بهبود بخشد در نتیجه بدن به کارکرد طبیعی خود بازمی گردد.

     

    ضرورت غلبه بر افکار منفی

    تفکر منفی از جمله مخالفت ، خشم ، نا امیدی ، حسادت ، نگرانی و نا امنی و ….. شرایط از دست دادن سلامتی بدن را محیا می کند .

    به این ترتیب که افکار منفی هرمونها یا مواد شیمیایی زیان آئر را در بدن آزاد می کند و این مواد باعث اختلال در دستگاه ایمنی بدنه می شود.و به دنبال آن بیماریها به وجود می آیند. در مقابل داشتن احساس مثبت ، خوش بین بودن و افکار مثبت شما را در داشتن بدنی سالمم کمک می کند.لذا هرگاه حس بد یا فکر منفی در شما ایجاد شد با قرار گرفتن در سطح آلفا می توانید بلافاصله احساسات و افکارتان را بهبود ببخشید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    2 دیدگاه برای “رسیدن به سلامتی جسمی با قدرت آلفا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *