کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت شاهکار ذهن را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

 

قوانین و مقررات سایت شاهکار ذهن

بند 1

افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند.

در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.

تبصره 1: کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره 2: کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره 3: عضویت در سایت شاهکار ذهن رایگان است.

بند 2

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است.

قسمت اول: بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت
قسمت دوم: پرداخت مبلغ معین ( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار
قسمت سوم: ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط شاهکار ذهن
قسمت چهارم: ارسال کالا توسط شاهکار ذهن با پیک یا پست

تبصره 1: چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، شاهکار ذهن حق دارد سفارش را باطل کند.

بند 3

حق امتیاز کلیه کالاهای این سایت برای تهیه کننده اثر محفوظ بوده و کلیه کالاها دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد است  و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب کالاها غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

بند 4

شرکت اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:

• مشخصات فنی و ویژگی‌های کاربردی کالا
• تعیین کلیه هزینه‌هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است.
• مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ارائه شده

بند 5

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از شاهکار ذهن به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

بند 6

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد.

همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.