چرا اززندگیمون راضی نیستیم

چه زمانی زندگیمان تغییر خواهد کرد ؟

  • چه زمانی زندگیمان تغییر خواهد کرد ؟

    بیشتر مردم عادی از زندگی شان راضی نیستند و می خواهند محل زندگی،کشور و خیلی چیز های دیگر را تغییر بدهند. آنها این تغییرات را انجام می دهند ولی هنوز از شرایط زندگی شان راضی نیستند . برای این که مانند این افراد نشویم باید چند موضوع را یاد بگیریم . ابتدا با داستانی شروع می کنیم:

    نکته: ویدیو و تست در انتهای متن قرار دارد 

    داستان بهترین جای شهر  

    best city

    روزی در شهری فردی بود که می گفت من در بهترین شهر زندگی می کنم ، در بهترین جای این شهر خانه دارم و مغازه ام در  بهترین نقطه ی این شهر می باشد . جالب این است که آن فرد در یک شهر کوچک و یک منطقه خیلی پایین در آن شهر زندگی می کرد .زمانی که از آن فرد پرسیده می شد چرا اینطور می گویی جواب جالبی می داد . او می گفت آنجا بهترین جای آن شهر است چون من در آن زندگی می کنم .

    پس از سالیان سال این فرد وضع مالی بهتری پیدا کرد و در بالاترین منطقه آن شهر صاحب خانه شد . آن موقع هم می گفت: « من در بهترین جای این شهر زندگی می کنم .در زمان گذشتههم در بهترین جای این شهر زندگی می کردم و الآن نیز در بهترین جای این شهر زندگی می کنم .» این فرد عاشق خودش بود

    مطالعه کنید   7 رفتار آسیب رسان در ازدواج

    چرا هیچ وقت از زندگی مان راضی نیستیم؟!

    why we dont love our life

    خیلی از افراد عاشق خودشان نیستند و سعی می کنند با تغییر موقعیتشان ، تغییر شکل ظاهری شان ،تغییر پوشش شان و… زندگی بهتری را تجربه کنند ولی نخواهند توانست ! چون از خوشان متنفر اند . اگر در پایتخت باشند می گویند ای کاش در شهرستان بودم ، اگر در شهرستان می بودند می گفتند ای کاش در پایتخت بودیم  اگر در یک کشور زندگی کنند می گویند ای کاش در گشور دیگری بودم ، ای کاش پدر و مادرم افراد دیگری بودند و… . اگر خود را دوست نداشته باشید و یا حتی از خود متنفر باشید در هیچ قسمت از زندگی حال خوبی را تجربه نخواهید کرد، هرچقدر هم که تلاش کنید .پس به جای این که سعی کنید با تغییر ظاهر و شهر و کشور و… حس خوبی پیدا کنید خودتان را دوست داشته باشید و عاشق خودتان شوید تا همیشه حس خوبی داشته باشید و طعم واقعی موفقیت را بچشید .

    مطالعه کنید   تاثیر شگفت انگیز دنیای مطلوب بر روابط

    تاثیر راضی بودن از خود بر روی عزت نفس

    این که ما از خودمان راضی باشیم اصلا به این معنی نیست که« از خود راضی »باشیم . معنی این جمله این است خود از خودمان همانطور که هستیم رضایت داشته باشیم و به دنبال پیدا کردن مجرمی برای اوضاع زندگی خودمان نگردیم . چون در بیشتر اوقات دلیل شرایط فعلی مان خود ما هستیم و تا وقتی که این موضوع را قبول نکنیم به گونه ای می توان گفت دنبال نخود سیاهیم . پس خودتان را قبول کنید و سعی کنید رفتارتان را تغییر دهید نه ظاهرتان را چون رفتار ما زندگی مان را بهتر می کند نه محل زندگی یا پوشش و…

    کلیپی درباره این که چرا از زندگی خود راضی نیستیم ؟

    در این قسمت کلیپی کوتاه و تاثیر گذاری را برای شما آماده کرده ایم که با مشاهده آن تمام مطالب این مقالع را به راحتی و بدون هیچ زحمتی فرا خواهید گرفت . این کلیپ رو حتما تماشا کنید ، استاد حسین ملت خواه در این کلیپ سعی می کنند ما را به سمت افزایش عزت نفسمان هدایت کنند و را و چاه را به ما یاد بدهند .

    موضوعات مهم برای افزایش عزت نفس

    مطالعه کنید   اسرار آرامش درون چیست ؟

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *