مقاله ی مهم ترین فرمول ثروتمند شدن

مهم ترین فرمول ثروتمند شدن

  • همه مردم راه های رسیدن به ثروت را می دانند ولی کمتر آنها راز به دست آوردن ثروت را بلدند . به همین دلیل افراد کمی در این دنیا ثروتمند می شوند . در این مقاله به مهم ترین فرمول ثروتمند شدن می پردازیم ، درباره آلفای ذهنی صحبت می کنیم و آن را برای شما شرح می دهیم . پس آماده باشید که قرار است مطالب بسیار کاربردی و مهم را برای شما بازگو کنیم .

     

    مهم ترین فرمول ثروتمند شدن

     

    حق هر انسان است

    این حق هر انسان است که بتواند به تمام چیزهایی که می خواهد برسد. او کاملا حق دارد که زندگی سرشار از سعادت مندی ،خوشحالی ، آرامش و فراوانی داشته باشد . او باید بتواند هرچقدر که می خواهد درآمد داشته باشد و طبق آن هرچقدر که می خواهد خرج کند تا نیاز های خود را برطرف کند .

    فقر، چیزیست که باید از این جهان حذف شود . ما برای این که بتوانیم به حق خودمان برسیم و زندگی سرشار از نعمت را تجربه کنیم ، باید فقر را شکست بدهیم . فقر چیزی خارج و جدا از انسان نیست ، فقر در ضمیر ناخودآگاه ما وجود دارد . پس برای این که بتوانیم آن را شکست بدهیم باید سفری به درون خودمان آغاز کنیم .

     

    راه های رسیدن به ثروت

    خیلی از افراد و کتاب ها راه حل هایی برای رسیدن به ثروت  به ما نشان می دهند ، چند نمونه از آنها را در ادامه  میتوانید مشاهده کنید :

    1.  اهداف دست‌یافتنی و ویژه را برای خود تعیین کنید
    2. برای خود لیستی از کارهای روزانه ایجاد و هر روز آنها را بررسی کنید
    3. مراقب سلامت جسمی خود باشید
    4. هر روز مطالعه کنید
    5. در مسیر رفت‌وآمد، به کتاب‌های صوتی گوش دهید
    6. سخت‌کوش‌ترین افراد  باشید
    7. زندگی خانوادگی را در اولویت قرار  دهید
    8. برای وقتتان ارزش قائل باشید و از آن عاقلانه استفاده کنید
    9. به عادت‌های‌تان توجه کنید
    10. بیش از پولی را که به دست می آورید خرج نکنید .
    11. تلویزیون تماشا نکنید
    12. مسئولیت کارهای‌تان را به گردن دیگران نیاندازید
    13. اجازه ندهید افکار منفی بر اعمال‌تان تأثیر بگذارد
    14. تمام تمرکزتان را بر روی پول نگذارید
    15. و…

    تمام این موارد ، مواردی هستند که به عنوان راز های به دست آوردن ثروت از آنها در کتب ، آموزش ها و… یاد شده است .ولی سوالی که باید بپرسیم این است : آیا این ها واقعا راز بدست آوردن ثروت هستند ؟ اگر با رعایت این نکات می توانیم ثروتمند شویم، پس چرا  هنوز به ثروت نرسیده ایم و …

    مطالعه کنید   تاثیر شگفت انگیز دنیای مطلوب بر روابط

    راز اصلی بدست آوردن ثروت

    تمامی 15 مورد بالا که مطالعه کردید می توانند راز های رسیدن به ثروت و ثروتمند شدن باشند ولی نکته مهم این است که چطور می توانیم از آنها استفاده کنیم و آنها را در زندگیمان نهادینه کنیم ؟ چون ذهن انسان بسیار پیچیده است و عواملی که حتی ما از آنها خبر نداریم هم در این فرآیند وجود دارند ( در ادامه به چند مورد از موانع ذهنی رسیدن به ثروت خواهیم پرداخت )

    ما می دانیم کتاب خواندن خوب است ولی آن را انجام نمی دهیم ، می دانیم نباید تلویزیون تماشا کنیم ولی آن را انجام می دهیم ، می دانیم که باید سخت کوش باشیم ولی زود خسته می شویم و دیگر انگیزه ای برای ادامه کارهایمان نداریم .

     

    راز اصلی بدست آوردن ثروت

     

    دلیل این اتفاق چیست ؟

    دلیل بروز همه این اتفاقات ضمیر ناخودآگاه ما می باشد . ضمیر ناخودآگاه چیزیست که ما آن را حس نمی کنیم ولی آن بر روی زندگی ما تاثیر می گذارد ! پس این که ما می خواهیم موارد بالا را انجام دهیم ولی نمی توانیم ، مربوط به ضمیر ناخودآگاهمان می شود !

    پس می توان گفت گویا حلقه ای از این زنجیره گم شده است ! حلقه ای که کمتر کسی به آن اشاره  می کند . تمامی 15 مورد بالا به گونه ای ساده انگارانه تلقی می شوند ! چون ما می دانیم چه چیزی خوب است و چه چیزی بد ، چه چیزی مفید است و چه چیزی مضر ولی آنها را رعایت نمی کنیم ! مثلا ما می دانیم سیگار کشیدن بد است ولی خیلی ها باز آن را انجام می دهند!

    ما باید مسئله فقر را به درستی درک کنیم و برای حل این مشکل به درون خودمان ( جایی که این مشکل از آن سرچشمه گرفته ) سفر کنیم!

     

    مهم ترین فرمول ثروتمند شدن

    مواردی که کمی بالاتر به عنوان راه هایی برای رسیدن به ثروت از آنها یاد شد مانند اعداد هستند . اعداد به صورت جداگانه و بدون هیچ فرمولی نمی توانند کاری را انجام دهند . ما برای ایجاد عملیات بر روی آنها و رسیدن به نتایج مطلوب باید فرمولی داشته باشیم .

    مهم ترین فرمول رسیدن به ثروت، استفاده از قدرت آلفا و در کل ( تاثیر بر روی ضمیرناخودآگاهمان است ). دقت داشته باشید، تا زمانی که ما فقط اطلاعات درباره عادت های مردمان ثروتمند جمع کنیم به هیچ نتیجه ای نمی رسیم . چون این موارد هنوز در ما درونی سازی نشده اند .

    مطالعه کنید   لایو جزیره اسرار

     

    فقر، ریشه در درون انسان دارد

    همانطور که گفتیم : فقر در درون انسان است و چیزی خارج از او نیست. در واقع بسیاری از مشکلات بشر از درون او سرچشمه می گیرد . خیلی از افراد برای این مشکل  فقرشان را حل کنند ، آن را به عوامل بیرونی مثل خانواده، همسر، مدیر، دوستان ،شانس  و… نسبت می دهند . درحالی که اینطور نیست .

    فرض کنید فردی سکه ی طلای خود را در شهر 1 گم کرده است . ولی به جای این که در شهر 1 دنبال آن بگردد ، به شهر 2 می رود و در آنجا شروع به جستجو می کند . این فرد هیچ وقت نمی تواند سکه ی خود را در شهر 2 پیدا کند .( حداقل تا زمانی که در شهر 2 مانده است ) این فرد باید به شهر 1 برود و در آنجا به جستجویش ادامه دهد .

    داستان این فرد، شبیه داستان آنهایی است که فقر خود را به مسائل بیرون از خود نسبت می دهند و در آخر هم گلایه می کنند که چرا نمی توانند از این منجلاب خارج شوند. این افراد برای رسیدن به ثروت ابتدا باید قبول کنند که فقر آنها حاصل نقص در درون آنها است و به بیرون ارتباطی ندارد .

     

    ما مشکلاتمان را دوست داریم

    مورد دیگری که باید درمورد نرسیدن به ثروت بدانیم این است که خیلی از ما انسان ها  از فقر خودمان لذت می بریم. بله ، اکثر  ما از فقیر بودنمان بسیار لذت می بریم چون  احساس می کنیم وقتی از بدبختی هایمان، از دست دادن عزیزانمان و… صحبت می کنیم  مورد توجه و مهر بانی اطرافیانمان هستیم و این باعث می شود در عمق ناهشیارمان، همیشه به فلاکت و بدبختی تمایل داشته باشیم . به داستان زیر توجه کنید :

     

    چرا وقتی آلفا به حالت آلفا می روم سلامتیم را به دست نمی آورم ؟

    فردی می پرسید که چرا زمانی که وارد حالت آلفا می شوم نمی توانم بر روی سلامتیم کار کنم و آن را بدست بیاورم ؟ درحالی که قدرت آلفا توانایی رسیدن به سلامتی کامل را دارد . زمانی که با کودک درون این فرد صحبت کردیم متوجه شدیم که می گوید : من دوست ندارم که سالم باشم ! چون اگر سالم بشوم دیگر کسی به من توجه نخواهد کرد …

    ما روانشناس ها به این حالت می گوییم تصویر ذهنی غلط ! دلیل این اتفاق هم در کودکی وی نهفته است . چون این فرد در کودکی فقط زمانی که اتفاقی برایش می افتاد مورد توجه قرار می گرفت و زمان های دیگر اصلا کسی به وی توجهی نمی کرد ، در بزرگسالی نیز سعی می کند حال نامساعدی داشته باشد که دیگران به او توجه کنند. این داستان به ما نشان می دهد، افراد زیادی هنوز در ناخودآگاهشان دوست دارند در حال بد باقی بمانند !!!

    مطالعه کنید   7 رفتار آسیب رسان در ازدواج

     

    برای تغییر اوضاع باید وارد محدوده ی ضمیر ناخودآگاه بشویم

    برای این که بتوانیم موارد بالا ( و بعد از آن موارد دیگر ) را حل و فصل کنیم ، باید بتوانیم وارد محدوده ضمیر ناخودآگاهمان بشویم و سفری را به آنجا  آغاز کنیم  و برای این که بتوانیم سفری درست و امن را داشته باشیم حتما باید آموزش ببینیم.

     

    حالت آلفا

    با یادگیری حالت آلفا، رهایی از ذهن مشوش و ورود به دنیای ضمیر ناخودآگاه را می آموزید و می توانید به آن محدوده سفری شگفت انگیز داشته باشید. در گذشته برای تغییر ضمیر ناخود آگاه باید حدودا  به مدت زمان 40 روز ( در برخی موارد 21 روز ) کلمات تاکیدی را تکرار می کردیم تا بتوانیم ذهن ناهشیارمان را تغییر بدهیم . ولی الآن دیگر نیاز نیست این کار را انجام بدهیم … ما می توانیم با ورود به حالت آلفا و انجام تمرینات آن همه چیز را در کسری از دقیقه تغییر بدهیم .شما باید بعد از ورود به حالت آلفا ، تصویر سازی را شروع کنید و تصویر جدید را جایگزین تصویر مخرب قبلی کنید و …

    یادگیری آلفای ذهنی چندین ساعت طول می کشد و البته به غیر از ورود به حالت آلفا شما باید موارد دیگری را یاد بگیرید که متاسفانه در این مقاله مجال پرداختن به آن وجود ندارد . شما می توانید برای یادگیری قدرت آلفا ، دوره آلفای ذهنی را تهیه کنید و یا  قبل از آن به صورت رایگان ، مینی دوره آلفا را تماشا کنید .

     

    دعوت به دوره آلفای ذهنی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *