فواید آلفای ذهنی؛ رسیدن به آرزو ها با آلفای ذهنی

فواید آلفای ذهنی؛ رسیدن به آرزو ها با آلفای ذهنی

  • احتمالا تا کنون نام آلفای ذهنی به گوشتان خورده باشد ولی  بدون هیچ توجهی ( مانند اکثر افراد ) از کنارش به سادگی عبور کرده باشید . درحالی که اگر با معجزات ( فواید ) این قدرت آشنا شوید، همیشه از آن استفاده خواهید کرد .مثل رسیدن به اهداف ، درمان  و پیشگیری از بیماری های جسمی و روحی و از بین بردن افکار و باورهای منفی و  … . در این مقاله سعی می کنیم به تمام فواید آلفای ذهنی بپردازیم و درباره آن مختصرا توضیح بدهیم .

    فواید آلفای ذهنی

    آلفای ذهنی قدرت بی نهایت ماست که با استفاده از آن قطعا شاهد معجزاتی در زندگیمان خواهیم شد . فواید آلفای ذهنی بی شمارند که سعی می کنیم به صورت خلاصه و تا حد امکان  شرح دهیم .فواید امواج آلفای ذهنی عبارتند از :

    • رسیدن به آرزو ها و اهداف
    • رسیدن به آرامش
    • استفاده از الهامات
    • تغییر عادات بد
    • تقویت حافظه
    • و…

    در ادامه به توضیح هر یک از موارد خواهیم پرداخت .

    رسیدن به اهداف با کمک آلفای ذهنی

    حالت آلفا، نوعی از امواج ذهن است که با قرار گرفتن در آن می توانیم به ناخودآگاهمان دسترسی داشته باشیم . در ناخودآگاه  ما باور ها و داده های بسیاری وجود دارد که همیشه بر روی ما تاثیر  می گذارند  و به نوعی رفتارها و احساسات ما را کنترل می کنند از طرف دیگر تنها دسترسی داشتن به ناخودآگاه مشکلات ما را حل نمی کند ، بلکه باید بتوانیم به مغزمان دستور بدهیم . قدرت آلفا نوعی خود هیپنوتیزمی هم است  که  وقتی در آن سطح قرار می گیریم به ما اجازه می دهد ذهن ناخودآگاهمان را تحت کنترل خود در بیاوریم و درست برنامه ریزی کنیم.در این مقاله نمی توان راجع به چیستی قدرت آلفا و ابعاد بی نهایت آن صحبت کرد. به شما پیشنهاد می کنم به مقاله همه چیز درباره آلفای ذهنی مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را در آن مقاله مشاهده کنید .اکثر اوقات زمانی که می خواهیم به هدفی برسیم باور ها و تصاویر ذهنی ما سد راهمان می شوند و اجازه تغییر و ادامه راه را به ما نمی دهند . وقتی ما ابزار هیپنوتیزم را داریم و به واسطه آن به  ناخودآگاهمان  دسترسی پیدا می کنیم ، می توانیم برنامه ریزی جدیدی را شروع کنیم و به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

    مطالعه کنید   لایو جزیره اسرار

    رسیدن به آرزو ها با آلفای ذهنی

     

    رسیدن به آرامش با آلفای ذهنی

    در حالت هشیاری امواج ذهنی  بین 14 تا 20  هرتز  قرار دارد . یعنی مغز امواجی با بسامد 14 تا 20 دور در ثانیه از خود تولید می کند اما وقتی به خواب می رویم یا در حالت آرامش هستیم این امواج  مغزی کاهش می یابد  حالت آلفا امواج ذهنی 2 تا 4 هرتز دارد و این نزدیک ترین فاصله تا خواب و آرام ترین حالت ممکن برای انسان می باشد . زمانی که در  سطح الفا  قرار می گیریم در واقع امواج ذهنی مان را در این محدوده قرار داده ایم ، ذهن و بدنمان هم به آرامش کامل دست خواهد یافت.از آنجا که در آرامش بودن خاصیت شفابخشی دارد لذا وقتی تمرینهای مربوط به الفا را انجام می دهید بدن خود را در مسیر بهودی قرار خواهید داد.به نظر شما انسان در چه حالتی بالاترین بازدهی را دارد ؟ در آرامش یا تنش ؟ ما هرچقدر آرامش بیشتری داشته باشیم ، به همان اندازه نیز بازدهی بالاتری خواهیم داشت . این آرامش به ما کمک می کند تصمیم گیری های بهتر، زندگی شادتر، عصبانیت کمتر و… داشته باشیم که قطعا بی نهایت ارزشمند خواهد بود .

    استفاده از الهامات

    ترم اول دانشگاه بسیار دوست داشتم  درآمد بالایی داشته باشم ولی نمی دانستم کدام شغل برای من مناسب است . شنیده بودم اگر قبل از خواب سوالی بپرسید جواب آن در قالب الهام به شما گفته خواهد شد ( قبلا دلیل این اتفاق را نمی دانستم ولی بعد ها متوجه شدم دلیل آن قرار گرفتن در حالت آلفا قبل از خواب می باشد ) . از خودم  پرسیدم که چه شغلی برای من مناسب است ؟ و 10 گزینه ای که به ذهنم رسید را مرور کردم . صبح صدایی به من گفت بیمه ! این شغل اصلا جزو آن 10 گزینه نبود !هنوز چیزی نمی دانستم ولی مطمئن بودم باید مطلبی مربوط به بیمه بشنوم . بعد از چند روز در پارکی یکی از دوستان قدیمی را ملاقات کردم . گرم صحبت شدیم و در مورد اینکه مشغول چه کاری هست سوال کردم که در جواب گفت نمایندگی بیمه دارد. همین جمله او باعث شد متوجه بشم ، مطالبی که قرار است از او بشنوم مربوط به الهامات چند شب پیش من است ؛ در نتیجه از ایشان خواستم در مورد این شغل  بیشتر راهنمایی کنندو شرکت مناسبی رو جهت شروع کار معرفی کنند.همین ماجرا باعث شد بتوانم به خواسته ام که داشتن درامد بالا بود برسم .زمانی که در حالت آلفا قرار می گیریم می توانیم درخواست دریافت الهامات را داشته باشیم . فقط باید نحوه دریافت پاسخ رو هم یاد بگیریم و با دقت به اطرافمان توجه کنیم و منتظر جواب باشیم .

    مطالعه کنید   10 گام برای انجام تکنیک (EFT)

    تغییر عادات بد

    همه ی ما عاداتی داریم که گاها ما را آزار می دهند و مسلما تمایل داریم آنها را ترک کنیم . و لی به دو دلیل ترک عادتها برایمان سخت است : 1- هنوز برای ما خوشایند است . 2- کنار گذاشتن آنها سخت است .در حالت آلفا با استفاده از تصویر سازی می توانیم احساس خوشایند ناشی از  این عادات را تبدیل به دردی واقعی کنیم و همچنین  سختی دست کشیدن از آن عادت یا رفتار  را به راحتی تبدیل کنیم . این دو مورد و موارد دیگر برای کنار گذاشتن عادات بد بسیار کارساز است . افرادی که در دوره آلفا شرکت کرده اند نتایج بی نظیری در ترک عادات بد مانند سیگار و  پرخوری و بسیاری از رفتارهای نامطلوب داشته اند که در آخر مبحث تعدادی از آنها را برای شما نمایش خواهیم داد .شما نه تنها می توانید عادات بد را تغییر دهید بلکه فراتر از آن می توانید تغییرات مثبت را در خودتان درونی  کنید طوری که وقتی عادت یا رفتاری رو ترک کردید می توانید تغییرات مثبت رو جایگزین و همچنین تثبیت کنید.

    مطالعه کنید   چگونه با واقعیت های تلخ زندگی کنار بیاییم ؟

    درمان بیماری ها با آلفای ذهنی

     

    درمان بیماری ها با آلفای ذهنی

    بدن ما به طور طبیعی می تواند خود را بازسازی و ترمیم کند و این کار به قدری کامل است که دانشمندان می گویند بدن، یک بدن دیگر شده است . در این فرآیند بدن خود را ترمیم می کند . حال سوال این است که چرا بیماری ها هنوز پابرجا هستند ؟سلول هایی که بیمار هستند قبل از نابود شدن ،  اطلاعات بیماری را به سلول های جدید می دهند در نتیجه بیماری مدام در بدن تشکیل می شود . با قدرت آلفا  و تصویرسازی ذهنی می توانیم جلوی این اتفاق را بگیریم و به همین راحتی فرآیند درمان را تکمیل کنیم و بدن را در مسیر بهبودی قرار بدهیم.شما می توانید اطلاعات بیشتر درباره دوره عزت نفس را از این لینک دریافت کنید

    افزایش عزت نفس با آلفای ذهنی

    در رابطه با افزایش عزت نفس در حالت آلفا  ابتدا باید راهکارهای افزایش عزت نفس ، چرایی بروز این مشکل و سپس در حالت آلفا می توانید این اطلاعات را در ذهنتان تثبیت کنید به این ترتیب می توانید عزت نفس خود را افزایش دهید و همچنین مشکلات مربوط به این موضوع را به بهترین نحو حل کنید .

    مینی دوره آلفای ذهنی

    در این قسمت بخشی از مینی دوره آلفا آمده است که به شما کمک می کند این مفاهیم را بهتر درک کنید و نکات خیلی بیشتری در این مورد بدانید نکاتی مثل : چرا باید از دوره آلفا استفاده کنیم ؟ فواید آلفای ذهنی چیست ؟ در چه بخش هایی می توان از این قدرت استفاده کرد و  … پیشنهاد می کنیم حتما 4 جلسه مینی دوره رایگان آلفا را حتما تماشا کنید .

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *